18 декември 2008

Криза е. Е и?

Бях се зарекъл да не изпадам в лирически отклонения тук и да не пиша по теми, встрани от "генералната линия на партията", която сам си създадох, но не мога да се въздържа. Ушите ми забръмчаха неистово, очите ми се оцъклиха, умът ми започна да върти на автопилот - Кризата е в интернет, Кризата е по вестниците, Кризата е по телевизията (която по принцип почти не гледам де), по радиото, по спирките на градския транспорт, по кафенета и кръчми, на другарски разпивки и делови разговори...НАВСЯКЪДЕ!

Криза е. Е и?

Живи сме (щом пишем и четем из виртуалността). Здрави сме. Храна има. Покрив над главата също. Какво толкова? Що трябва само това да се дъвчи, баси?

За паникьорите предлагам, много лесна рецепта да преодолеят кризата - тръгвайте към Sugar Town. Там кризи няма, а ей това момиче ще ви каже, как се стига до там:



И следващия път като седнем на по бира да не съм чул за криза!

Няма коментари:

Публикуване на коментар